EU-campagne ‘Discover Farmhouse Cheese’ beëindigd

EU-campagne Discover Farmhouse Cheese beëindigd

Op 8 juli 2013 ging de promotiecampagne ‘Discover Farmhouse Dairy / Cheese’ van start. Deze driejarige campagne in Ierland, Duitsland en Nederland was erop gericht om boerderijzuivel onder de aandacht te brengen van de consument. Slechts een heel klein deel van de totale zuivelmarkt betreft Echte Boerderijzuivel: dat is zuivel die echt op de boerderij […]

Lees verder…

Boerenkaas, goud en dieven

Boerenkaas, goud en dieven

Het is toch te zot voor woorden… Mensen hebben andermans eigendommen gewoon te respecteren. In plaats daarvan worden er steeds meer kaasboeren de dupe van diefstal. De dieven hebben het voorzien op hun goudgele kazen. Goudse Boerenkaas is bij dieven bijna meer in trek dan goudstaven. En kaasroof in plaats van Kunstroof. Het moet niet […]

Lees verder…